Content marketing

Content die je raakt

Content marketing is één van de meest overschatte en meest onderschatte vakgebieden binnen de marketing. Een veelvoorkomende misvatting is dat het schrijven en plaatsen van één blog met de juiste zoekwoorden de magische sleutel is tot succes. Helaas werkt het allemaal niet zo simpel. Content marketing is het geheel aan content dat je via social media, (online) brochures, blogs, artikels, advertenties, youtube video’s, podcasts, infographics en meer de wereld in helpt. Dat betekent niet dat jij alles meteen moet inzetten. Goede content marketing is het binden en behouden van jouw doelgroep door juist die kanalen met waardevolle content in te zetten die jouw doelgroep écht raakt.

content marketing
content marketing

Verdieping in jouw vakgebied

Wanneer je besluit met content marketing verder te gaan, moet je jezelf twee dingen afvragen: waar raak ik mijn doelgroep, en hoe? Op basis van jarenlange ervaring samen met onderzoek en analyse, presenteren wij een strategisch plan van aanpak waarin we precies laten zien waar we samen het verschil kunnen maken. Of het nou via YouTube is of via jouw eigen website, hieraan ten grondslag ligt altijd een verdieping in jouw vakgebied zodat we de taal van jouw doelgroep leren spreken. Hierdoor creëren we content van waarde, die in elke stap van de content funnel bijdraagt aan het binden, converteren en behouden van jouw klant.

Laat je inspireren door onze successen

Waarom kies je voor De Kleuver?

Bouwt sterke merken sinds 2000

Honderden tevreden klanten gingen je voor

Lange termijn relaties, al met korte termijn resultaten

Geen uurtje-factuurtje, maar fixed prices en pro-actieve betrokkenheid

Integreert marketing in jouw business en sales strategie

Meer weten? Zet de eerste stap!

Ben jij klaar om jouw bedrijf naar een hoger niveau te tillen? Wij ontdekken graag, samen met jou, de vraag achter jouw vraag om jouw business écht verder te helpen. Benieuwd? Laat jouw gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Hoe kan ik je helpen?

content marketing

Kevin Jansen
Business Development Manager